سیستم مورد نیاز بازی Starfield

سیستم مورد نیاز بازی Starfield

سیستم مورد نیاز بازی Starfield

امروز قصد داریم به شرح سیستم مورد نیاز بازی Starfield بپردازیم، اما قبل از آن باید ببینیم که Starfield چیست؟بازی استارفیلد، یک IP جدید توسط بتسدا، در طول ۲۵ سال گذشته، توانسته است تاثیر بسیاری در دنیای بازی داشته باشد، اگرچه در برخی موارد نتایج آن به طور کامل قابل مشاهده نیستند. از بیست و پنج سال پیش، بتسدا و استودیوهای بازی‌سازی آن، دو IP اصلی را معرفی کردند؛ اولی الدر اسکرولز که باعث ایجاد بازی محبوب اسکایریم شد و دومی فال‌اوت که موجب تولید بازی‌های معروفی چون فال‌اوت ۳ و ۴ گشته است.

حداقل سیستم مورد نیاز

سیستم عامل :Windows 10
پردازنده :AMD Ryzen 5 2600X, Intel Core i7-6800K
کارت گرافیک :AMD Radeon RX 5700, NVIDIA GeForce GTX 1070 Ti
رم : 16 گیگابایت
فضای خالی :125 گیگابایت فضای ذخیره سازی

سیستم پیشنهادی

سیستم عامل :Windows 10
پردازنده :AMD Ryzen 5 3600X, Intel Core i5-10600K
کارت گرافیک :AMD Radeon RX 6800 XT, NVIDIA GeForce RTX 2080
رم : 16 گیگابایت
فضای خالی :125 گیگابایت فضای ذخیره سازی
سیستم مورد نیاز بازی Starfield

این بار، تاد هاوارد، رهبر تیم توسعه بتسدا، به جای انتخاب یکی از دو مجموعه قبلی، تصمیم گرفت به سراغ اثری کاملا جدید بروید؛ یک اثر به نام استارفیلد که تاد هاوارد آن را به عنوان یک رویای قدیمی بسیار مهم می‌داند. در گذشته، به دلیل محدودیت‌های سخت‌افزاری، او قادر به تحقق این رویا نبود، اما در نسل نهم، این بازی ساخته و به بازار عرضه شده است. آیا Starfield همان اودیسه فضایی بتسدا است؟ لطفا ابتدا ویدیوی بازی را تماشا کنید تا بعد به جزئیات بیشتری در مورد آن صحبت کنیم.

نقد بازی استارفیلد (Starfield) | رویای چندین ساله Bethesda

سیستم مورد نیاز بازی WWE 2K24 بیشتر بخوانید: سیستم مورد نیاز بازی WWE 2K24

سیستم مورد نیاز بازی Starfield

سیستم مورد نیاز Call of Duty: Modern Warfare 3

در شهر استارفیلد، همه چیز با یک معدن ساده آغاز می شود؛ شخصیت اصلی و همراهانش وارد معدن می شوند و پس از استخراج کاتر، به کار استخراج سنگ مشغول می شوند. اما پس از مدتی، حفاری بخش جدیدی از معدن با استفاده از ماشین های سنگین به پایان می رسد و آنها وارد یک محیط غاری مانند می شوند؛ محیطی که در آن سنگی در بین سنگ های کوچک مدفون است و با حرکت این سنگ‌ها، شخصیت اصلی نیز از حالت بیداری خارج می شود.امیدوارم مقاله‌ای که درباره سیستم مورد نیاز بازی Starfield مطالعه کردید ، به شما در یافتن اطلاعات مفید کمک کند.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram

3 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *